We delen onze kennis.




Doceren

We doceren veel.
We doceren op alle belangrijke marketingopleidingen over nieuwe vormen van merkbouwen. Onze bijdrages krijgen een 8+.



We geven frequent lezingen.
We spreken op populaire congressen en bekende marketingplatforms. De lezingen krijgen veel aandacht.


Thema’s

We doceren over 3 thema’s.

  • 1. Van communicatie naar innovatie

    In het digitale tijdperk worden merken gebouwd met innovatie. Dit maakt producten en services spraakmakender.

    Effect
    Innovatieve merken trekken makkelijker de aandacht. Ze creëren een natuurlijke ‘buzz’ en hoeven beloftes er minder ‘bij te verzinnen’. Marketing wordt zo geloofwaardiger.

    Leerpunten
    Hoe bouw je een merk met innovatie? Hoe positioneer je het merk dan? Hoe maak je van service een massamedium? Hoe trekt een propositie makkelijker aandacht?


  • 2. Van campagnes naar storytelling

    Eigentijdse merken innoveren niet alleen, ze vertellen ook sterke verhalen. Hierbij gebruiken ze archetypische principes.

    Effect
    Verhalen trekken mensen aan, in plaats van ze te interrumperen. Ze creëren een consistenter merkbeeld en een natuurlijkere, continuere aanwezigheid.

    Leerpunten
    Hoe bouw je een merkverhaal? Welk archetype kies je? Hoe bouw je een spanningsboog en een plot? En hoe koppel je innovatie en verhalen aan elkaar?


  • 3. Van verleiding naar gedrag

    Reclame is van oudsher ‘de verleider’. Booking.com of Facebook tonen dat gedragsbeïnvloeding inmiddels effectiever is.

    Effect
    Onderzoek wijst uit dat merken er beter voor kunnen zorgen dat mensen meer kunnen, dan dat ze meer willen. En met big-data kan dat heel persoonlijk worden gedaan.

    Leerpunten
    Hoe werkt gedrag? En hoe werkt beïnvloeding? Op welke triggers reageren we? Hoe kunnen merken gedrag veranderen? En hoe creëren ze nieuwe gewoontes?



Modules

We delen onze kennis op 3 manieren.

  • College

    Tijdens colleges doceren we over nieuwe merkstrategieën, cases en modellen.

  • Workshop

    De workshops draaien om het gezamenlijk toepassen van nieuwe marketingprincipes.

  • Prototype

    Tijdens dit deel wordt samen een nieuw product, service of startup ontwikkeld.


Combinaties

De modules zijn op verschillende wijze te combineren.

  • 2 uur
    1 docent
    €1.500
    €2.500

  • Halve dag
    1 docent
    €2.500
    €3.500

  • Hele dag
    1 docent
    €3.500
    €4.500

  • Hele dag
    2 docenten
    €6.000
    €8.000

Het bovenste bedrag is voor minder dan 20 deelnemers. Het onderste voor meer dan 20 deelnemers. Andere combinaties zijn mogelijk.

MEER INFO?



Masterclass

We organiseren eigen masterclasses.
Momenteel is deze masterclass populair: Van Coca-Cola naar Uber. Met Ingmar de Lange en Igor Beuker.

LEES DE BROCHURE



We ontwikkelen in-company masterclasses.
Deze masterclasses zijn afgestemd op de situatie van een bedrijf. Ze leiden tot concrete actieplannen.

WIL JE MEER WETEN?


Meedoen?


Naam *

Email*

Betreft


Onderwerp


Bericht


Onze kennis direct downloaden?

DIT ZIJN ONZE PUBLICATIES