Masterclass Marketing
Van Coca-Cola naar Uber



Spring in de digitale transformatie


Digitaal zet marketing op z’n kop. Vroeger was Coca-Cola de concurrentie de baas door zwaar te investeren in reclame. Vandaag zijn Uber, Airbnb, Tesla of Coolblue succesvol met innovatieve services. Dankzij slimme Growth Hacking hebben ze nauwelijks reclame nodig!

Merkbouwen is daardoor veranderd. Het draait niet meer om mooie woorden, maar om spraakmakende daden. Met digitale middelen zijn services immers bijzonder schaalbaar geworden. Iets doèn wordt vrijwel net zo makkelijk als iets beloven. Toch zit er bij de meeste merken een gat tussen wat wordt beloofd en wat wordt waargemaakt.


Hoe kunnen gevestigde merken mee in de Digitale Transformatie? En wat betekent dit voor het marketingdenken van een grote organisatie?

Igor Beuker en Ingmar de Lange zijn ervaren marketeers. Ze hebben veel digitale transities geleid. Tijdens deze Masterclass delen ze hun ervaring, werkwijze en middelen.

Na een dag kunnen jij en je collega’s de nieuwe marketingprincipes zelf toepassen. Dè manier om de concurrentie een slag voor te zijn in het digitale speelveld.



Marketing voor de 3e industriële revolutie!


Waarom deze Masterclass?

 


Dit is het tijdperk van Digitaal Darwinisme. De 3e industriële revolutie is een feit. Digitaal verandert de maatschappij steeds sterker. Marketeers moeten hier sneller in meegaan. Ze moeten beter gebruik maken van Growth Hacking, Big Data en Distruptieve Innovaties.

Na de Masterclass weet je hoe je jouw merk effectief transformeert naar het Digitale Tijdperk. Je begrijpt hoe je nieuwe marketingmethodieken beter hanteert, van Digitale Innovatie tot Transmediale Storytelling. Je leert welke principes nodig zijn om Millennials en Screenagers te bereiken.


Na afloop weet je tevens hoe je makkelijker aandacht verdient, de klantervaring sneller verbetert en eerder merkambassadeurs creëert.

Je leert ook hoe je aandacht kunt verdienen, de klantervaring kunt verbeteren en hoe je merkambassadeurs creëert.

Deze Masterclass is voor CMO’s, CIO’s en senior specialisten rond marketing, media, communicatie en PR. De Masterclass wordt gegeven op NIMA-B en C niveau. Er is een afgestemde mix van strategische, tactische en praktische kennis.



Verzilver de marketingtrends van de 21e eeuw!


Over de sprekers

 



Igor Beuker is professionele spreker en erkend expert in marketing en media. Hij is tevens succesvol als ondernemer en commissaris.

In de spotlights is hij één van Europa’s meest gevraagde sprekers en een onafhankelijke, uitgesproken stem op het gebied van marketing, media, tech en trends. Achter de schermen ontwikkelt Igor marketing- en innovatiestrategieën voor wereldwijde merken als Nike, Unilever en Amazon.

Hij adviseerde 25 van de Fortune 500 bedrijven.


igorbeuker.com



Ingmar de Lange is een innovatieve merkstrateeg. Hij is oprichter van het marketingbureau Mountview.

Hij was partner bij Beyond the Line/WPP, één van de eerste niet-traditionele merkbureaus, en hoofd-marketing/MT-lid bij Hyves. Ingmar is onderdeel van de Brand Boardroom en maker van het co-creatie kindermerk Brikki. Hij geeft colleges voor EURIB, Beeckestijn, NIMA en SRM en spreekt op veel congressen.

Zijn presentaties op Slideshare krijgen wereldwijde aandacht.


mountview.nl


Meer dan 20 jaar ervaring op C-Level.
15 jaar ervaring met marketing en innovatie.


Klaar voor de sprong?



Meld je nu aan!

Naam *

Bedrijf *

Email*

Bericht



  • “Heel relevant en toepasbaar overgebracht hoé je als marketeer waarde kunt toevoegen en op welke niveaus.”
  • “Simpel gebracht, goed aansluitend bij onze wereld en ook direct vertaald naar onze praktijksituatie.”
  • “Prachtig en interessant verhaal, op een leuke manier gebracht. Goede sheets, treffende voorbeelden en veel modellen. Top!”
  • “Goede interactie, duidelijke voorbeelden en goed verhaal.”
  • “Nieuw inzicht in branding: focus op hele goede functionaliteit.”
  • “Erg aansprekend en prikkelend!”
  • “Veel inspiratie op kunnen doen en mogelijkheden om zelf door te gaan.”
  • “Verrassende invalshoek, stof om over na te denken. Goed verhaal, visionairs.”