Module voor merkstrategie

Slimme instrumenten
Mountview heeft een speciale module voor merkstrategie. Deze heeft een breed scala aan slimme instrumenten. Ze pakken merkvraagstukken snel en inhoudelijk op.


Interactief en effectief
De module is interactief, laagdrempelig en intuïtief. Abstracte discussies worden zo direct concreet. Dit kan 1 op 1. Maar dankzij de toegankelijkheid is het makkelijk de hele organisatie bij de merkontwikkeling te betrekken. 

Ervaren begeleiding
De merkmodule wordt begeleid door Mountviews merk- en marketingexperts. Zij ontwikkelen scherpe positioneringen, sterke proposities en slimme promoties.


Veel gebruikt
De module is voor veel soorten merken gebruikt, zoals A-merken, B2B-organisaties, goede doelen, startups en bureaus. Door de flexibele opzet is directe afstemming op iedere situatie mogelijk.

Veel onderwerpen
In Mountviews merkmodule zit een breed scala aan instrumenten. Met onderwerpen zoals Positionering, Propositie, Doelgroepen, Behoeftes, Persona’s, Kleurgebruik, Signatuur en Herkenbaarheid.


Veel toepassingen
De module kijkt ook naar Gedragsbeïnvloeding, Storytelling, Customer Journey, Klantgewoontes, de USP en Innovatie. Ofwel, de elementen die nodig zijn voor een sterk merk- en marketingplan.

Directe prototypes
De inzichten en ideeën, die uit Mountviews merkmodule komen, worden direct vertaald naar prototypes: beeldende vertalingen van de strategische beginselen.


Direct te testen
Deze prototypes maken het voor iedereen in de organisatie duidelijk waar de nieuwe weg heen gaat. Strategieën zijn tevens direct te testen, intern en extern.

Live demo?


Daden zijn beter dan woorden.
Dus we tonen je graag hoe de merkmodule werkt. Dat kan tijdens een koffie, maar ook eenvoudig via Skype.

Naam *

Email*

Bericht


Deel deze pagina met een ander


Wie zijn we eigenlijk?

MOUNTVIEW’S MERKSTRATEGIE