Diensten zijn nu massamedia.




 


Doèn is nu net zo simpel als zeggen.
Merkstrategie is veranderd. Het gaat vandaag om daden in plaats van woorden. Neem een hotel dat goede service belooft. Vroeger was alleen de belofte makkelijk te delen, bijvoorbeeld met reclame. Het wààrmaken kostte meer moeite. Als het hotel inchecken wilden versnellen, moest het extra receptionisten inhuren.


Reclame is daardoor minder nodig.
‘Doen’ is een massamedium geworden. Met een simpele app kan het hotel het inchecken al versimpelen. Zo’n innovatie is net zo schaalbaar als een reclame. Het kost immers weinig extra als de app niet door tien, maar tienduizend mensen wordt gebruikt. Dus waarom zeggen, als je het ook kan doen?


Service met praatwaarde

Veel merken draaien om  zeggen.
Daarom helpen we beloftes te bewijzen. Dit doen we bijvoorbeeld door service als een massamedium te benaderen. Iets doèn is dankzij digitaal net zo schaalbaar geworden als iets zèggen. Zo worden merken minder afhankelijk van reclame. En krijgen klanten eerder waar voor hun geld.


We bouwen merken met innovatie.
Dit zorgt voor producten of services met een ‘wow-effect’. Ze hebben een toegevoegde waarde, sterke beleving en inspirerend verhaal. Ze zijn nuttig en opvallend tegelijk. Want een goed product verkoopt zichzelf.