Innovatie is een massamedium




Innovatief merkbouwen

Van zeggen naar doen.
Veel merken zitten gevangen in een reclamewedloop. Dit komt door een gebrek aan innovatie. Merken die digitaal slim inzetten, vallen niet zozeer op met hun campagnes, maar met hun innovaties. Waar reclame consumenten verleidt iets te willen, zorgen slimme producten en opvallende services dat ze meer kunnen.


Reclame is minder nodig.
Marketing verschuift zo van woorden naar daden. Digitale merken worden groot met wat ze doen, in plaats van wat ze zeggen. Codewoorden zijn Seamless, Service en Storytelling: digitale innovaties versoepelen dagelijkse handelingen op een manier die bijzonder schaalbaar is en praatwaarde creëert. 


Proposities met praatwaarde

Innovatie is een massamedium.
Daarom helpen we merkbeloftes te bewijzen. Dit doen we door innovatie als een massamedium te benaderen. Want iets doèn is dankzij digitaal net zo schaalbaar geworden als iets zèggen.


Proposities met meer onderscheid.
Zo worden merken minder afhankelijk van reclame. Proposities krijgen een sterker onderscheidend vermogen en meer praatwaarde. En klanten krijgen eerder waar voor hun geld.


Innovatie, verhalen en gedrag 

Vernieuwing met een spanningsboog.
We combineren innovatie met storytelling en gedragsbeïnvloeding. We helpen merken niet alleen nieuwe dingen te doen, we creëren hier ook een bijzonder verhaal rond, gebaseerd op archetypes. Dit is ‘story-doing’. 


Beïnvloeding van gedrag.
En we gebruiken gedragspsychologie om mensen te verleiden èn gewenst gedrag makkelijker te maken. Want in het digitale tijdperk kunnen grote groepen mensen persoonlijke triggers krijgen.

Concrete hulp

Onze strategieën zijn simpel.
We werken onze plannen eenvoudig en beeldend uit. Hierdoor zijn ze makkelijk toepasbaar. 
Hoe minder woorden, hoe beter de strategie.


We creëren prototypes.
We geven onze strategieën altijd vorm als concrete prototypes. Dit vergemakkelijkt de evaluatie en implementatie.



Ook zo een zin in actie?

DIT ZIJN ONZE SERVICES