Werkwijze: Mountview Merkmodule


Mountview heeft een brainstorm-module voor merkstrategie: de Mountview Merkmodule. 

Merkvraagstukken zijn toegankelijk te behandelen, waardoor merkbouwen tot leven komt.



Interactief en intuïtief

De Merkmodule bevat een brede variëteit aan interactieve methodieken. Ze pakken merkvraagstukken snel en inhoudelijk op. Dit gebeurt op een intuïtieve wijze.

Energiek en concreet

Discussies over merkbouwen worden zo energiek en concreet. De module is flexibel inzetbaar en wordt zowel 1 op 1 als in teamvorm gebruikt.


Ervaren begeleiding

De merkmodule wordt begeleid door Ingmar de Lange van Mountview en is geschikt voor brainstorms rond Purpose, Positionering, Propositie en Promotie. 

Vaak gebruikt

Allerlei soorten merken hebben de Mountview Merkmodule reeds gebruikt: A-merken, B2B-organisaties, goede doelen, startups en bureaus.


Belangrijke thema's

In Mountviews merkmodule zit een breed scala aan onderwerpen. Voorbeelden zijn Visie, Missie, Superkracht, Positionering, Propositie, Persona en Signatuur.

Veel toepassingen

De module kijkt ook naar Gedragsbeïnvloeding, Storytelling, Customer Journey, Klantgewoontes, de USP en Innovatie. Ofwel, de elementen die nodig zijn voor een sterk marketingplan.

Directe prototypes

De resultaten worden direct vertaald naar prototypes: beeldende vertalingen van de strategie, zoals schetsen voor een website, app of advertentie.

Snel te testen

Deze prototypes maakt de nieuwe strategie voor iedereen in de organisatie tastbaar. En ze zijn direct te testen, intern en extern.


Meer weten?

Voor meer informatie, neem contact op met Ingmar de Lange van Mountview. De module is zowel beschikbaar voor workshops als 1 op 1-sessies.

Proefervaring?

Als je een goede indruk wilt krijgen van de Mountview Merkmodule, dan kun je een vrijblijvende, online demonstratie aanvragen.