Merkstrategie: Mountview Merkmodule

Interactief en intuïtief
De Merkmodule bevat een brede variëteit aan interactieve methodieken. Ze pakken merkvraagstukken snel en inhoudelijk op. Dit gebeurt op een intuïtieve wijze.
Energiek en concreet
Discussies over merkbouwen worden zo energiek en concreet. De module is flexibel inzetbaar en wordt zowel 1 op 1 als in teamvorm gebruikt.
Ervaren begeleiding
De merkmodule wordt begeleid door Ingmar de Lange van Mountview en is geschikt voor brainstorms rond Purpose, Positionering, Propositie en Promotie.
Vaak gebruikt
Allerlei soorten merken hebben de Mountview Merkmodule reeds gebruikt: A-merken, B2B-organisaties, goede doelen, startups en bureaus.



Belangrijke thema's
In Mountviews merkmodule zit een breed scala aan onderwerpen. Voorbeelden zijn Visie, Missie, Superkracht, Positionering, Propositie, Persona en Signatuur.
Veel toepassingen
De module kijkt ook naar Gedragsbeïnvloeding, Storytelling, Customer Journey, Klantgewoontes, de USP en Innovatie. Ofwel, de elementen die nodig zijn voor een sterk marketingplan.
Directe prototypes
De resultaten worden direct vertaald naar prototypes: beeldende vertalingen van de strategie, zoals schetsen voor een website, app of advertentie.
Snel te testen
Deze prototypes maakt de nieuwe strategie voor iedereen in de organisatie tastbaar. En ze zijn direct te testen, intern en extern.


