Module voor merkstrategie

Slimme instrumenten
Mountview heeft een speciale module voor merkstrategie. Deze heeft een breed scala aan instrumenten. Ze pakken merkvraagstukken snel en inhoudelijk op.


Interactief en effectief
De module is interactief en intuïtief. Abstracte discussies worden zo direct concreet. Dit kan 1 op 1. Maar door de toegankelijkheid is het ook makkelijk de hele organisatie hierbij te betrekken. 

Ervaren begeleiding
De merkmodule wordt begeleid door Mountview en is geschikt voor de ontwikkeling van positioneringen, proposities en promoties.


Veel gebruikt
De flexibele opzet maakt afstemming op verschillende situaties mogelijk. Allerlei soorten merken hebben de module daardoor reeds gebruikt: A-merken, B2B-organisaties, goede doelen, startups en bureaus.

Veel onderwerpen
In Mountviews merkmodule zit een breed scala aan instrumenten. Met onderwerpen zoals Positionering, Propositie, Doelgroepen, Behoeftes, Persona’s, Kleurgebruik, Signatuur en Herkenbaarheid.


Veel toepassingen
De module kijkt ook naar Gedragsbeïnvloeding, Storytelling, Customer Journey, Klantgewoontes, de USP en Innovatie. Ofwel, de elementen die nodig zijn voor een sterk merk- en marketingplan.

Directe prototypes
De inzichten en ideeën, die uit de merkmodule komen, worden direct vertaald naar prototypes: beeldende vertalingen van de strategische beginselen.


Direct te testen
Deze prototypes maken de nieuwe weg voor iedereen in de organisatie duidelijk. Strategieën zijn zo tevens direct te testen, intern en extern.

Naam *

Email*

Bericht

 


Wie zijn we eigenlijk?

MOUNTVIEW’S MERKSTRATEGIE