Projecten.

Purpose

Campina

Positionering en transitie naar duurzame zuivel, samen met Marlies Tousain. Zie deze film. Of dit artikel.

Heineken NL

Ontwikkeling Purpose voor de hele Nederlandse organisatie.

Gazelle

Ontwikkeling visie op de toekomst, samen met Marlies Tousain.

Tea of Life

Merkontwikkeling voor een bijzonder eerlijk theemerk, dat Fairtrade een mooie stap verder brengt.

Hamletz

Ontwikkeling nieuw, oprecht merk voor duurzaam varkensvlees.

Positionering

ABN AMRO

Positionering van prikkelende startups voor ABN AMRO’s Incubator.

AM

Aanscherping positionering voor een toonaangevende gebiedsontwikkelaar.

AMN

Positionering AMN en inrichting productportfolio.

AutoTrack

Aanscherping positionering van een iconisch merk op de automarkt.

Amsterdam Economic Board

Positionering en inrichting merkportfolio, afstemming met Amsterdam Smart City.

Berenschot

Aanscherping positionering: Berenschot is de grondlegger van vooruitgang.

Channable

Aanscherping internationale positionering van leidend eCommerce-merk.

Compagnon

Aanscherping positionering.

D.E.

Een inspirerend verhaal voor de zakelijke markt.

Gaspedaal.nl

Aanscherping positionering: zoek en vergelijk occasions op 40+ autosites tegelijk.

Gyproc

Merkstrategie voor de consumentenmarkt.

Hazenberg

Aanscherping positionering.

Hero

Merkstrategie Fruit2day.

ICS

Herpositionering en begeleiding merktransitie. Vertaald naar een nieuw design door Studio Dumbar.

Innocent Drinks

Advies rond Nederlandse merkstrategie en positionering voor het leukste fruitmerk ter wereld.

Intermediair

Aanscherping van de positionering van een vertrouwd gezicht voor talent.

IZI Travel

Merkstrategie.

Kaap Skil

Aanscherping positionering van een inspirerend Texels museum.

LG

Ontwikkeling merkstrategie voor LG Mobile Nederland.

Marketplace Distri

Aanscherping positionering voor een ambitieuze Amazon-expert.

Mascotte

Positionering van Mascotte als de expert van de King Size-markt.

Moneybird

Aanscherping positionering van het beste boekhoudpakket van Nederland.

Plot Projects

Aanscherping positionering.

Politie

Aanscherping van de organisatiebrede merkarchitectuur: één politie met één gezicht.

Premier Healthcare

Aanscherping internationale positionering.

Quinny

Ontwikkeling Europese merkstrategie voor een dynamisch, eigen geluid.

Reed Business

Merkstrategie Knowington.

Rode Kruis

Merkstrategie jongeren.

RTL Nederland

Project 1 – Advies positionering TV-kanaal.

Project 2 – Hoe beleven verschillende generaties televisie?

 

Scoozy

Positioneringsadvies voor de stoerste Mobility Scooter ooit.

Seamly

Aanscherping positionering.

Tickerscript

Positionering en merkstrategie voor innovatief evenementenmerk.

Twintos

Aanscherping positionering.

Unilever

Strategisch advies voor diverse voedingsmerken, zoals Conimex en Bertolli.

VSO Makelaars

Aanscherping positionering en merkportfolio.

WUA

Aanscherping van de positionering: WUA voor winnaars.

Zoover

Aanscherping positionering en ontwikkeling prikkelend Europees campagneconcept.

7Industries

Herpositionering van internationaal gereedschapsmerk.

Propositie

AMN

Aanscherping propositie Entree.

Amstel

Merkstrategie voor Teamlink, een innovatief concept voor amateurvoetbal.

ANWB

Ontwikkeling van opvallende serviceconcepten, nieuwe mediaconcepten en bijzondere, nieuwe autoverzekering.

Campina

Creatieve productinnovatie voor vla, samen met BLOEI.

Effectory

Aanscherping propositie van #1 in Medewerkersonderzoek.

Gyproc

Propositie-ontwikkeling.

Hampshire hotels

Ontwikkeling van opvallende serviceproposities.

Heineken

Advies rond frisse digitale innovaties, zoals een online bezorgservice.

HEMA

Advies rond opvallende serviceconcepten.

Hyves

Marketingstrategie, partnerships met RTL Nieuws en KNVB en introductie van Hyves Afrekenen.

Nationale Vacaturebank

Positionering en merkconcept voor de Populairste Carrièresite van Nederland.

NOBCO

Aanscherping positionering en propositie voor het coachmerk van Nederland.

Mascotte

Meerjarenadvies rond innovatieve proposities en producten voor de King Size-markt.

Meeùs

Merkstrategie voor vernieuwende serviceconcepten..

Morgenwerk

Aanscherping propositie.

Nestlé Professional

Project 1 – Verkenning van nieuwe serviceconcepten.

Project 2 – Advies rond Europese klantgerichtheid.

 

Nokia

Ontwikkeling van de Nokia Silence Booth en guerrilla-diensten. Voor Benelux en Canada, samen met Alpha 69.

Telfort

Project 1 – Opzet sociale media-strategie.

Project 2 – Ontwikkeling opvallende proposities.

 

TNT Post

Ontwikkeling van intern narrowcasting-concept.

Unicef

Ontwikkeling van mooie business-to-business propositie.

Volkswagen

Conceptontwikkeling en prototyping voor Volkswagen Internationaal.

Vrumona

Project 1 – Nieuwe frisdrank voor de 50+ doelgroep.

Project 2 – Advies omtrent proposities voor jongeren.

 

War Child

Ontwikkeling van nieuwe digitale propositie voor goed doel met groot hart.

Promotie

Bijenkorf

Project 1 – Advies rond introductie van jongerenconcept.

Project 2 – Advies rond verbetering van merkbeleving.

 

ELHO

Aanscherping merkstrategie en merkverhaal voor eigentijds plantenmerk.

GVB

Narrowcasting-concept voor de Amsterdamse metro.

Heineken

Project 1 – Advies rond internationaal muziekconcept.

Project 2 – Marketing gericht op trendsetters.


Innocent Drinks

Introductie Innocent Drinks bij Albert Heijn.

Mascotte

Ontwikkeling bijzondere promoties en samenwerkingen, bijvoorbeeld met Down The Rabbit Hole en Topnotch.

McDonald’s

Ontwikkeling Narrowcastconcept voor meer dan 140 restaurants.

PayPal

Promotie met de leukste stripheld van Nederland!

Pepsi

Ontwikkeling van guerrillaconcept: de Pepsi Battle.

RAI

Project 1 – Advies rondom narrowcasting.

Project 2 – Strategisch advies AutoRAI.

Rituals

Sparringpartner voor sociale media.

Royal Club

Ontwikkeling van promotie gericht op trendsetters. Met exclusief artwork van Piet Paris.

RTL Nederland

Ontwikkeling TV-campagne voor introductie RTL FM.

Sanoma

Ontwikkeling slim business-to-business concept voor Libelle & Margriet.

Scheepvaart museum

Online marketingstrategie.

Sony PlayStation

Ontwikkeling PSP Portable Festival: een rondreizend festival met experimentele kunst op de PSP.

VGZ

Strategie voor de introductiecampagne van hip verzekeringsmerk Bewuzt.

Vodafone

Strategie voor Instore Narrowcasting.

Ziggo

Strategisch advies voor PR op sociale media.

Collegabureaus

We ondersteunen vaak collegabureaus met merkstrategie. Denk aan Alpha 69, BLOEI, CCCP, Firm, First Day Of Spring, Futurelab, KEK Communicatie, Lemon Scented Tea, Likefriends, Mannschaft, Mattmo, Media Republic, Nettribes, SUE Amsterdam, Sid Lee, SocialMedia8, Orchestra, Victors & Spoils en Woedend.