Ingmar

Ingmar is merkstrateeg en oprichter van Mountview. Hij is een voorloper rond merkbouwen in het digitale tijdperk.
Van 1998 tot 2003 was hij partner bij Beyond The Line / WPP, een bureau voor innovatieve merkconcepten. In 2003 richtte hij Mountview op. Traditionele bureaustructuren stonden onder druk door de verschijning van nieuwe werkvormen van startups, freelancers en digitale media.

Mountview werd een bureau met een netwerkstructuur. Een BV met één iemand in dienst: de oprichter. Waar nodig worden andere experts betrokken, zoals creatieven, vormgevers, coördinatoren, et cetera. Klanten krijgen zo precies wat ze nodig hebben. 

Vanaf de oprichting is Mountview ingehuurd door toonaangevende merken. 

Ingmars boek: Sterk Digitaal Merk

 Digitale marketing richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO’s.

Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

4 oktober is Ingmars boek bij Van Duuren Management verschenen. Sterk Digitaal Merk is inmiddels genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2022! Hier staat meer informatie.