In de media.

Ingmar als spreker

Ingmar doceert en spreekt veel. Zowel in-company als voor bekende opleidingen, zoals EURIB, Beeckestijn, SRM, VEA, NIMA en Nyenrode. Of op congressen als Digital Marketing Live, waar hij al 7 keer heeft gestaan.

Hij maakt complexe zaken simpel en weet allerlei principes direct naar jouw merk te vertalen. Zoals merksucces, digitale principes, gedragsontwerp, merkverhalen en merkimplementatie.

Het beste marketingboek van 2022

Digitale marketing richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO’s. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Lees het in Ingmars boek Sterk Digitaal Merk: gekozen als beste Marketingboek van 2022 door de PIM Marketingliteratuurprijs!

“De jury prijst Ingmar om zijn dappere persoonlijke stellingname, de durf om zijn goed onderbouwde visie te delen en de heldere vertaalslag van strategisch merkdenken naar het digitale domein. De kracht van dit boek is gelegen in de behandeling van veel onderwerpen waar marketeers nu mee worstelen (…). En dat alles in een zeer toegankelijke schrijfstijl. ’Sterk Digitaal Merk’ is zowel een must read voor alle marketeers als voor ervaren brand managers.”

Een selectie van recente publicaties

Het leukste is om binnenkort even persoonlijk kennis te maken. Maar hier kun je Ingmar en de gedachte achter Mountview alvast wat beter leren kennen! En, o-ja, hieronder lees je zowel dat “merken belangrijk zijn in het digitale tijdperk” als dat “mensen merken niet zo belangrijk vinden”. Dat spreekt elkaar toch tegen?

Podcast: Businesswiste
Web

Podcast: Sterk Digitaal Merk, 2024
Web / Spotify / YouTube

Podcast: Waarom een ijzersterk merk voor het hele bedrijf cruciaal is, 2024
Web / Spotify / Apple Podcast

Ingmar de Lange over Merkbouwen in het Digitale Tijdperk, Unhyped, 2020
YouTube

De strijd om originaliteit
Retailtrends, 2020

Blogs

Wil je nog meer weten over merkbouwen? Heel mooi! Check dan deze twee blogs. De linker gaat over innovatieve merkstrategie. De rechter over de basis van merkbouwen.